search
    Klachten

    Klachtenregelement

    Kwaliteit
    We streven naar de hoogste kwaliteit en tevreden relaties!

    Bij 1801 jeugd & onderwijsadvies streven we altijd naar de hoogste kwaliteit en tevreden relaties. Ben je toch niet tevreden over een product, activiteit of medewerker, of kunnen we wat verbeteren? Dan willen we dat graag weten, zodat we iets met je feedback kunnen doen.

    De eerste stap is om je klacht kenbaar te maken bij de betreffende medewerker. In de praktijk blijkt dat een goed gesprek meestal voldoende is om het probleem op te lossen. Mocht een gesprek niet mogelijk zijn of onvoldoende resultaat opleveren, dan kun je een officiële klacht indienen.

    Stuur je klacht via onderstaande formulier. Je ontvangt binnen één week een schriftelijke ontvangstbevestiging. Uiterlijk drie weken later word je uitgenodigd voor een gesprek met de betrokkene(n). Wanneer de uitkomst van het gesprek niet naar wens is, kun je gebruikmaken van onze klachtenregeling en je wenden tot een externe klachtencommissie. De contactgegevens en procedures zijn opvraagbaar bij het directiesecretariaat van 1801.

    Klachten

    Wil je een klacht indienen?